Ja vastaus tuli, mun on kuulemma turha ottaa yhteyttä takuuasioissa ellen rakenna saunaa uudestaan kiukaan ympärille. Olisi pitänyt lukea kiukaan asennusohje ennen saunan suunnittelua.
Laita anturi tuloilmaputken ja ulkoseinän väliin kattoon. Sitten laitat tuloilmaventtiiliksi sellasen missä on ilmanohjausläppä siellä venttiilin sisässä. Suuntaat sitten silleen että ei puhalla ilmaa sinne anturiin. Voiskohan toimia?
Sinulla on alaslaskettu katto, joten keinottelet sinne ilmanvaihtoputken (niitä on sellaisia litteitä malleja olemassa. jolla viet sisäänpuhalluksen lähelle ovea tai vastakkaiseen nurkkaan. Katon reikään toinen venttiili hämäykseksi, jos et kattoa viitsi purkaa.
Ihan hyviä vinkkejä, jos vielä lähes 500 päivän jälkeen riittää mielenkiintoa tuunata. Ehkä kuitenkin vaihtoehdoista mieluummin pidän ilmanvaihdon ohjeen mukaisena ja luotan suomalaiseen laatutuotteeseen johon ei tule vikoja. Onhan se TM testivoittaja. Löylyt voi silti olla ihan hyvät, mutta asiakaspalvelu on haistapaska-asenteella. Asiakas on ajattelemattomuudellaan luonut omat ongelmansa ja meillä ei ole mitään mielenkiintoa auttaa asiassa. Takuu umpeutuisi sitä paitsi kuitenkin kun en jaksa latoa kiviä uudestaan vähintään kerran vuodessa.
Laita anturi tuloilmaputken ja ulkoseinän väliin kattoon. Sitten laitat tuloilmaventtiiliksi sellasen missä on ilmanohjausläppä siellä venttiilin sisässä. Suuntaat sitten silleen että ei puhalla ilmaa sinne anturiin. Voiskohan toimia?
VastaaPoistaSinulla on alaslaskettu katto, joten keinottelet sinne ilmanvaihtoputken (niitä on sellaisia litteitä malleja olemassa. jolla viet sisäänpuhalluksen lähelle ovea tai vastakkaiseen nurkkaan. Katon reikään toinen venttiili hämäykseksi, jos et kattoa viitsi purkaa.
VastaaPoistaIhan hyviä vinkkejä, jos vielä lähes 500 päivän jälkeen riittää mielenkiintoa tuunata. Ehkä kuitenkin vaihtoehdoista mieluummin pidän ilmanvaihdon ohjeen mukaisena ja luotan suomalaiseen laatutuotteeseen johon ei tule vikoja. Onhan se TM testivoittaja. Löylyt voi silti olla ihan hyvät, mutta asiakaspalvelu on haistapaska-asenteella. Asiakas on ajattelemattomuudellaan luonut omat ongelmansa ja meillä ei ole mitään mielenkiintoa auttaa asiassa. Takuu umpeutuisi sitä paitsi kuitenkin kun en jaksa latoa kiviä uudestaan vähintään kerran vuodessa.
VastaaPoista